Jag har tur..

som har en riktig vän.

En vän som alltid ställer upp för mig.

som alltid står vid min sida.

en vän som jag kan prata med allt om.

& som lyssnar till det jag säger.

en som litar på mig.

jag har en sån himla tur att jag har en vän som jag kan gå till när jag vill, mitt i natten, klockan 5 på morgonen.

ja, när som helst.

En kompis som aldrig dissar mig,

eller som jag bråkar med.

En vän som kommer att få dras med mig varesig hon vill eller inte..

En vän som jag delar en speciell vänskap med,

en vänskap som inte rostar.

Jag tror att jag säger det alltför sällan

men sofia Ekström, du är betydelsefull!


Ibland tror jag att jag glömmer hur fina vänner jag har !

Kommentarer
Postat av: fiia

hihii naaawwww, älskar dig med <3333 du ska sitta fastkedjad vid min fot om det ska va så!!!!

2010-05-15 @ 18:47:32
Postat av: sofia

hihi du e la tokig du :D men visst, kedja fast mig bara :) <33

2010-05-15 @ 23:43:35
URL: http://sofiabristedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0