Inte så illa?

Jag & mamma satt bänkade igår framför eurovision song contest 2010. Vinnaren (Lena med Satellite) var helt okej, men jag hejade faktsikt på Rumänien och Moldavien!
Moldavien kom ju väldigt långt ner och det förvånade mig. Är 99% säker på att Moldaviens låt kommer bli värsta sommarplågan! Lyssna själva :)


Moldaviens bidrag. Erkänn killen som sjunger är lite sådär "badboy snygg"






Rumäniens bidrag, jag tycker den är bäst i början..







Vilket land tycker ni skulle ha vunnit?

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej fin blogg :)

skulle du kunna svara på min läsarfråga : LÄNGTAR DU TILL SOMMAREN/ SOMMARLOVET ? :D



tack , kraaam .

2010-05-30 @ 11:39:47
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0